fredag 23 april 2010

I väntan på redovisning...

... så hinner man tänka så mycket. Min Power Point över en dag på jobbet låg klar redan i februari och var färdig att visas för studenterna. Men med tiden så har både min IKT-kunskap ökats och mina krav höjts, aj, aj...!

Har nu gjort om min redovisning igen, för säkert 8:e gången. Undrar om jag någonsin kommer att känna mig helt färdig? Börjar till och med fundera om jag ska göra en film istället? Min PP känns lite tråkig.

Hur är det för er andra? Känner ni er färdiga/klara någon gång? Eller ligger ni som en annan och tänker att man skulle kunna ändra...? Och hur är det för regissörer? Författare? Blir de någonsin helt klara?

Sen är det ju så, att ju mer man vet, ju mer vet man att man inte vet! Så jag skulle nog ha visat min PP tidigare!! Omedvetet inkompetent, lyckligast så!

1 kommentar:

  1. Har gjort samma resa som du. Var färdig tidigt med redovisningen men sen gav Måns nya infallsvinklar och så började tankarna fladdra. Nu har jag en kort och en lång PP + en PP med torrfakta om ifall det behövs. Har bestämt mig för att köra den korta versionen och låta allt vila nu. Det får vara "good enough".

    SvaraRadera