tisdag 15 juni 2010

I färgvalet och färgkvalet!

Det är precis som när jag står inför ett smörgåsbord med en massa rätter och måste välja vad jag vill ha! Helst ska det gå fort för de andra restauranggästerna har inte tid att vänta på en gäst som inte kan bestämma sig!
-Sleva på nu då, och det snabbt! låter det från omgivningen.

Men jag kan inte skynda mig, jag vill först gärna skaffa mig en överblick vad som finns, sen kanske även prova lite här och lite där, innan jag bestämmer mig!

Och så är det även nu med mina bloggar. Ny design erbjuds och jag vill givetvis ha alla! Jag vill prova, ändra, testa igen och kan inte bestämma mig för endast en variant. När jag till slut har kommit på vilken jag vill ha så har jag nästan glömt hur jag tänkt från början!

Nu har jag bestämt mig för två varianter men jag lovar att jag kommer att testa fler. Jag målar med ny mall, ny färg, målar som den värsta målarmästare Kludd!

Det är helt underbart med datorn som ger en så härliga möjligheter att variera sig utan att behöva använda penslar, lacknafta eller nya tapetrullar. Men det kan också bli lite för många varianter ibland, särskilt för mig som ofta är i valet och kvalet!

Sömnlös natt? Nej, inte alls, men jag går gärna upp lite tidigare imorgonbitti så jag hinner testa fler nya mallar till bloggarna! Jippie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar